7.30 - 8.45
* Schodzenie się dzieci;
* Indywidualne kontakty z dziećmi i ich rodzicami;
* Zabawy dowolne wg. zainteresowań, podejmowane z inicjatywy dzieci;
* Zestaw ćwiczeń porannych;
* Czynności porządkowe i zabiegi higieniczne;
8.45 – 10.00
* Śniadanie- kultura spożywania posiłków i zachowania się przy stole;
* Język angielski (poniedzialek, środa)
* Czynności higieniczne i samoobsługowe;
* Odpoczynek- leżakowanie na dywanie
* Zabawy integrujące grupę, zabawy orientacyjno-porządkowe;
10.00-11.30
* Sytuacje edukacyjne organizowane w sali lub plenerze, rozwijające różne formy aktywności dzieci zgodnie z ich wrodzonym potencjałem i możliwościami rozwojowymi, w relacjach ze środowiskiem społeczno-kulturowym i przyrodniczym - realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego;
* / 3-4-latki/ zabawy swobodne dzieci, przy niewielkim udziale nauczyciela;
11.30-12.00
* Zabiegi higieniczne;
* Obiad- kultura spożywania posiłku; sprawne posługiwanie się sztućcami;
12.00 - 13.00
* Czynności samoobsługowe w łazience i w szatni. Przygotowanie do pobytu na powietrzu;
* Zabawy na powietrzu, placu zabaw, obserwacje przyrodnicze – spacery, wycieczki lub zabawy ruchowe;
* Różne formy pracy zgodnie z zainteresowaniami i potrzebami dzieci;
13.00 – 15.30
* Relaksacja, bajkoterapia, słuchanie bajek i muzyki, gry i zabawy językowe,
* Zabawy dydaktyczne, doskonalące i rozwijające kompetencje dzieci, wiadomości i umiejętności z wykorzystaniem technologii komputerowej, gry towarzyskie, planszowe, zabawy w kącikach zainteresowań;
* Praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i z przedszkolakami o specjalnych potrzebach edukacyjnych: wspomaganie i korygowanie rozwoju;
* Czynności porządkowe, troska o ład i porządek w otoczeniu;
* Rozchodzenie się dzieci.